Functieomschrijving
Service verlenen zit in jouw DNA
Net als de wereld van handel en logistiek, zijn ook onze collega’s op de servicedesk voortdurend in beweging. Eén ding is zeker: geen dag is hetzelfde. Precies dat geeft jou energie. Je helpt onze leden graag verder – aan de telefoon, per e-mail of bijvoorbeeld tijdens een evenement bij ons op kantoor.
Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze leden, relaties én collega’s. De vragen die je krijgt zijn uiteenlopend, maar jij zorgt altijd voor een helder en passend antwoord – zelf of in overleg met een expert. Bij ons leer je elke dag iets nieuws en dat vind jij nou juist leuk!
Daarnaast voer je administratieve taken uit en deze verschillen per dag. Je bent proactief, werkt graag samen en zorgt dat alles goed is geregeld. Dat hoef je natuurlijk niet alleen te doen: je werkt samen met een enthousiaste team dat altijd voor je klaarstaat. Bij evofenedex waarderen we jouw manier van werken: je denkt mee, komt met ideeën en draagt zo bij aan ons gezamenlijk succes.
Dit doen wij
Bij ons werk je in de dynamische omgeving van internationaal ondernemen en logistiek. We delen op grote schaal kennis met meer dan 10.000 leden en nemen hindernissen voor ze weg. De leden van onze vereniging zijn divers: van de grootste chipmachinefabrikant van de wereld tot de bakker op de hoek. Door al die uiteenlopende activiteiten loopt een rode draad: al deze ondernemingen hebben logistiek of internationaal ondernemen nodig om van hun bedrijf een succes te maken. En daarom zijn ze lid van evofenedex.
Dit mag jij van ons verwachten
Naast een inspirerende werkomgeving bieden wij aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden voor jouw inzet en toewijding in deze functie. Eerst in de vorm van een tijdelijk contract, maar met concreet uitzicht op een contract voor onbepaalde tijd. Je rapporteert rechtstreeks aan een lid van het managementteam, werkt veel samen met inhoudelijke interne en externe specialisten én uiteraard met je eigen enthousiaste en gedreven team van collega’s die zich met passie inzetten voor hun vakgebied.
Dit bieden wij jou
Naast een inspirerende werkomgeving bieden wij aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden:
• Een parttime dienstverband van 22,5 uur;
• Een marktconform salaris: afhankelijk van kennis en ervaring tussen de € 2.500 en € 3.100 bruto per maand op basis van een fulltime dienstverband;
• Een uitstekend pakket aan overige arbeidsvoorwaarden. Zoals een waarderingsuitkering van maximaal 10% van het brutojaarsalaris, 8% vakantiegeld en 27,5 vrije dagen en 2 collectieve vrije dagen per jaar;
• Een reiskostenvergoeding;
• Een goede pensioenregeling; • Een sportvergoeding;
• Werken in een organisatie die veel vrijheid biedt aan mensen met creativiteit, kwaliteit en ambitie. En waarbij je alle mogelijkheden krijgt om te leren en veel kennis op te doen.
Dit verwachten we van jou
- Je beschikt over mbo-werk- en -denkniveau;
- Je hebt ervaring opgedaan in een (frontoffice) klantcontactfunctie met administratieve werkzaamheden;
- Je bent beschikbaar op woensdag, donderdag en vrijdag;
- Je bent bereid om BHV'er te zijn;
- Je hebt uitgebreide kennis van Microsoft Office;
- Kennis van CRM-systemen is een pre;
- Je kunt ons nog iets extra's leren als het gaat om het leveren van sterrenservice;
- Je bent klantvriendelijk, administratief vaardig en je beschikt over een goed inlevingsvermogen.
Een interesse- en capaciteitentest via een extern onderzoeksbureau maakt vast onderdeel uit van het selectieproces en geeft goed inzicht in je kwaliteiten, competenties en mogelijkheden tot verdere ontwikkeling in je loopbaan.
Zo kom je bij ons
Stuur ons je cv met motivatiebrief. Reageren kan via de sollicitatiebutton op deze pagina. Voor meer informatie over de functie kun je telefonisch contact opnemen met Debbie Broeksma via 079 3467 346 of mailen naar [email protected].
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
Sollicitatieproces

Sollicitatie

Reactie vanuit de recruiter

Eerste gesprek

Tweede gesprek

Interesse en capaciteiten assesment
